Bunga bukan sebarang bunga, Bunga datang dari Langkawi. Chengkeh bukan sebarang Chengkeh, ini Chengkeh keturunan Mahsuri

lelaki.berkaca.mata

Di sini bermula segala

Lelaki berkaca mata

Kau biar aku hanyut dalam angan

Kau biar kuntum cinta mekar di taman hati

Kau ukir namamu disudut hati yang paling istimewa

Sungguh tak ku sangka gurauan hati menghanyutkan aku

Ke lautan kasih yang tak bertepian

Tersentuh hatiku tatkala gemersik syahdu suaramu

Mengalun kalam Ilahi nan suci

Terpegun diriku tatkala senyummu terlukis di wajah

Terusik jiwa wanitaku tatkala kau beraksi dengan penuh kematangan

Kau cetus tawa teman melalui leluconmu

Kau cetus kesedaran tatkala semua hanyut dalam kealpaan

Lelaki berkaca mata

Siapa aku di hatimu

Seorang teman yang dalam diam memujamu

Atau seorang teman yang mempunyai tempat istimewa dihatimu

Andai kau tahu sengsaranya aku

Berlagu sedih menyeru cintamu

Andai kau tahu betapanya aku

Menunggu kasihmu

Hadirlah wahai lelaki berkaca mata

Sungguh ku mencintaimu

Namun tak terbalas kasihku

Patah seribu hatiku

Tuhan genggamlah jiwaku

Tiada dayaku

Menahan sebak menusuk kalbu

Andai kau tahu laraku

Menangisku tewas dengan perasaan sendiri

Tak terpejam mata di dalam lenaku

Inginku meraja mimpi-mimpinya

Jiwamu hatimu tiada diriku

Sungguh kucintaimu

Namun tak terbalas kasihku

Pasrah diriku dalam mencari secebis kasihmu



HOTTEST ♡ 2PM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan