Bunga bukan sebarang bunga, Bunga datang dari Langkawi. Chengkeh bukan sebarang Chengkeh, ini Chengkeh keturunan Mahsuri

maafkan.aku

Musim datang dan pergi silih berganti

Ombak masih terusan menghempas pantai tanpa jemu

Hadirmu satu kurnia buatku

Dan aku terus leka dalam nafas cinta yang mengkhayalkan

Namun takdir Tuhan memisahkan kita

Ombak itu masih di setia pada pantainya

Oh Tuhan...

Riuh kota masih belum mampu meluputkan memori

Insan kerdil yang masih menyimpan cinta semalam

Semua kenangan yang amat menyakitkan

Kerna air mata menjadi terlalu murah tatkala momen indah terbias di layar memori

Andai ini takdirNya dan doa kudusku diiringi restuNya

Namamu ingin ku padamkan terus dari sudut hati yang paling istimewa

Dan aku bisa tersenyum kembali tanpa bayangmu walau di angin lalu

Antara kau dan aku tiada siapa yang bersalah

Rahsia di hati tak siapa yang tahu

Cinta ini akan ku kenang selagi memori itu sudi bertamu dalam meniti usia

Insan teristimewa yang mengajarku erti rindu , cinta , air mata dan kecewa

Namamu yang bisa menggoyahkan keyakinan yang kucuba bina bertahun lamanya

Tanpa dirimu aku pasrah meniti musim kesunyian yang panjang

Aku cuba menghindar namun bayangmu tetap mengekori

Seksa yang aku telan sendiri bersama air mata kala malam sepi

Embun yang menitis menyedarkan aku dari tangisan

Mungkin kau bukan untukku

Ada yang lebih baik di luar sana menantikan siraman kasihku

Lepaskan aku dari terus meratapi cinta yang tak kesampaian

Akanku simpan cinta dan semua tentang kita di sudut hati paling dalam

Mungkin nanti akan ku temui cinta sejati walau dirimu hanya sekadar memori

Maafkan aku kerna terus mengingatimu

Maafkan aku kerna terus menyayangimu

Maafkan aku kerna terus merinduimu

Maafkan aku...



HOTTEST ♡ 2PM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan