Bunga bukan sebarang bunga, Bunga datang dari Langkawi. Chengkeh bukan sebarang Chengkeh, ini Chengkeh keturunan Mahsuri

bila harta dunia yang dipandang



yes aq ngaku aq nga geram sangat
aq diam je sebab benda tak confirm
so tadi aq tanya junior aq
btol ke?
dia cakap 'yes'~!
dems~!
pastu aq tengok membe aq punya status fb ni sedey ja
sumpah dalam ramai-ramai kawan lelaki yang aq kenal kat UKM ni
aq paling pantang kalau orang saketkan ati dia
sebab ati dia paling lembut
aq da penah pesan kat budak pompuan tu dulu
kalo betol-betol sayang, jaga elok-elok
andai la ditakdirkan ada benda jadi nanti
lepaskan membe aku dengan cara yang elok jugak
tapi realiti..
kita tak tau pa akan jadi
bila harta dunia yang dipandang
sumpah aku nanges bila baca im kawan aku tadi
dia cita apa yang berlaku
air mata aku takleh berenti~!
kadang-kadang hubungan yang baik, akan ada pula orang menggangu
aku benci orang yang pentingkan harta dunia
sebab aku tau saketnya macam mana bila dibandingkan
aku dah lalui semua tu selama 23 tahun~!
dan bagi aku itu benda paling sakit penah aku alami
lebih sakit dari kehilangan cinta pertama
aku cuma mampu pesan kat membe aku tu
kita da nak grad
pasni cari keja elok-elok
tolong family
and bina idop kita sendiri
biar takde orang leh pandang rendah kat kita lagi
aku pon sebenarnya tak saba nak grad
nak keja, nak tolong family
biar semua orang yang sentiasa pandang rendah kat family aku tu diam
walau tak diam sepenuhnya
tapi aku ada sesuatu yang aku boleh banggakan
atas usaha aku sendiri~!

pesanan kepada membeku ::
~hidup penuh kejutan dan kesakitan tapi itulah yang menjadikan kita kuat dan membuktikan kita layak memiliki yang terbaik~



HOTTEST ♡ 2PM

1 ulasan: